Menu
EUR

Klantenservice

De klantenservice staat voor u klaar om vragen te beantwoorden
+31 (0)20 26 10 003
Ma t/m vrij 09:00 - 17:00 uur
Whatsapp
+31 (0)20 26 10 003

Heeft u vragen of opmerkingen? Wij helpen u graag! Vul het onderstaande contactformulier in (alle velden behalve het telefoonnummer zijn verplicht). Zodra wij uw bericht hebben ontvangen, nemen wij binnen één werkdag contact met u op.

Neem contact op

Contactgegevens

+31 20 26 10 003
+31 20 26 10 003
KVK nummer: 67513247
btw-nummer: NL857041496B01
Ledgroothandel.nl Suikersilo-West 35/36
1165 MP Amsterdam-Halfweg
Nederland
Not a visiting address

Veelgestelde vragen

Bestelling & Verzending
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt eenvoudig bestellen via onze online winkel: voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelmandje, kies voor een gastbestelling of maak een account aan, vul uw gegevens in en rond de bestelling af. U ontvangt direct een bevestiging per e-mail.

Doet u een grote aankoop of heeft u speciale wensen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag persoonlijk verder en zorgen voor de beste service en een passend aanbod.

Wat zijn de verzendkosten?

Levering mogelijk in Nederland, België en Luxemburg. De verzendopties zijn:

  • Standaard levering (alleen NL) – €5,99
    Gratis verzending vanaf €75. Verzending via Maersk, laatste bezorging door lokale vervoerders. Levertijd: ca. 2 werkdagen.

  • DPD (NL, BE en Luxemburg) – €5,99
    Gratis verzending vanaf €75. Besteld op werkdagen vóór 22:00 = dezelfde dag verzonden.

  • GLS Nederland – €5,99
    Gratis verzending vanaf €75. Besteld op werkdagen vóór 22:00 = dezelfde dag verzonden.

  • GLS België – €6,99
    Gratis verzending vanaf €99. Besteld op werkdagen vóór 22:00 = levering binnen 2 werkdagen.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij leveren in Nederland en België. Bestelt u vanuit een ander EU-land? Dan kunt u eenvoudig bestellen via een van onze Europese webshops:

Wilt u toch via de Nederlandse webshop bestellen en laten bezorgen naar een ander land? Neem dan gerust contact met ons op, wij denken graag met u mee.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij ons kunt u veilig en eenvoudig betalen met:

  • iDEAL (meest gekozen)

  • Apple Pay 
  • Bancontact

  • Creditcard (o.a. Mastercard, Visa, American Express, Maestro)

  • PayPal

  • KBC/CBC

  • Klarna – Betaal na 30 dagen

  • Belfius

  • Bankoverschrijving (Bank Transfer)

Hoe lang duurt de verzending?

Als je op werkdagen vóór 19:00 uur bestelt en alle producten zijn op voorraad, wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. De levering duurt dan meestal 2–4 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen of annuleren?

Ja, dit is mogelijk zolang de bestelling nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via e-mail, WhatsApp of telefoon om uw wijziging of annulering door te geven.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra uw pakket is overgedragen aan de bezorgdienst, ontvangt u een e-mail met een trackinglink.

Retouren & Ruilen
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Vul het retourformulier in via https://lpgh-de-nl.returnless.com/nl. Daarna wordt automatisch een retourlabel verstrekt.

Hoe lang heb ik de tijd om een retour aan te melden?

U heeft tot 30 dagen na ontvangst van de producten om een retour aan te melden. Als de producten in originele staat en verpakking retour komen, ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug.

 

Wie betaalt de kosten voor de retourzending?

Bij een standaard retour draagt u zelf de verzendkosten. Alleen wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen, neemt Ledgroothandel de retourkosten voor haar rekening en ontvangt u kosteloos een vervangend product.

Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen.

Meld dit direct bij onze klantenservice met een korte beschrijving en een foto van de schade (via e-mail of WhatsApp). Wij zorgen vervolgens snel en kosteloos voor een vervangend artikel.

Kan ik artikelen omruilen?

Ja, start de retour via het retourformulier en geef aan dat u liever een ander product wilt ontvangen. Na verwerking sturen wij het gewenste product toe.

Hoe lang duurt de verwerking van mijn retour?

Zodra uw retour in ons magazijn is ontvangen, duurt de verwerking en terugbetaling doorgaans 2–5 werkdagen.

Zakelijke bestellingen
Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Ja, zakelijke klanten kunnen eenvoudig via de webshop bestellen. Tijdens het afrekenen kunt u uw bedrijfsgegevens en btw-nummer invullen zodat de factuur correct wordt opgesteld. Daarnaast kunt u rechtsboven in het menu met de knop “€ Excl. btw” zelf bepalen of de prijzen inclusief of exclusief btw worden weergegeven.

Bieden jullie staffelkortingen of speciale prijzen voor grote bestellingen?

Ja, bij grote bestellingen ontvangt u automatisch staffelkorting:

  • Vanaf € 750: 3% korting
  • Vanaf € 1500: 4% korting
  • Vanaf € 2500: 5% korting

Daarnaast kunt u bij zeer grote orders altijd contact met ons opnemen voor een offerte op maat.

Kan ik op rekening (factuur) betalen als zakelijke klant?

Ja, dit is mogelijk via onze betaalpartner Klarna. Hiermee kunt u veilig op rekening bestellen en achteraf betalen.

Hoe ontvang ik een offerte op maat?

Voor grote aantallen of speciale wensen kunt u ons eenvoudig per e-mail of WhatsApp contacteren. Wij maken dan een persoonlijke offerte afgestemd op uw bestelling en wensen.

Kan ik mijn bestelling direct laten bezorgen op een projectlocatie?

Ja, tijdens het afrekenen kunt u zowel een factuuradres als een afleveradres invullen. De bestelling wordt vervolgens geleverd op het door u opgegeven afleveradres.

Wordt de btw verlegd bij zakelijke bestellingen uit het buitenland?

Ja, indien u zakelijk bestelt vanuit het buitenland, zoals bijvoorbeeld België, is het mogelijk om de btw te verleggen. In dat geval wordt er geen btw in rekening gebracht op de factuur.

Kan ik mijn LED producten laten leveren in een ander (EU of non-EU) land?

Ja, dat is zeker mogelijk. Wij kunnen zakelijke bestellingen ook naar andere EU-landen of buiten de EU verzenden. Neem hiervoor contact met ons op zodat wij de levering samen met u kunnen afstemmen en de beste verzendoplossing aanbieden.

Garantie
Hoe lang heb ik garantie op mijn LED producten?

De garantie op onze producten bedraagt 2 tot 5 jaar, afhankelijk van het type product. In de productspecificaties ziet u precies hoelang garantie op een specifiek product van toepassing is. De garantieperiode gaat in op de dag van facturatie en wordt volledig door Ledgroothandel afgehandeld.

Wat valt onder de garantie?

Alle vormen van defect vallen onder de garantie, mits de producten op de juiste manier zijn gebruikt en geïnstalleerd. Dit betekent dat de producten moeten worden toegepast volgens de instructies die vermeld staan op onze website, de productverpakking en de handleiding.

De garantie dekt dus zowel fabricagefouten als technische defecten die optreden bij normaal gebruik. Hierdoor kunt u erop vertrouwen dat uw LED producten altijd correct functioneren of dat wij zorgen voor een passende oplossing.

Wat moet ik doen als een product defect raakt binnen de garantieperiode?

Wanneer een product binnen de garantieperiode defect raakt, kunt u dit melden bij onze klantenservice. Wij beoordelen de garantieclaim en zorgen voor een passende oplossing. Dit kan bestaan uit een reparatie, het toesturen van een vervangend onderdeel of het leveren van een volledig vervangend product. Zo bent u altijd verzekerd van een goed werkend product.

Zijn er uitzonderingen op de garantie?

Ja, de garantie geldt niet bij:

  • Normale slijtage (bijvoorbeeld batterijen)

  • Onzorgvuldig gebruik of installatie (bijvoorbeeld laten vallen)

  • Gebruik in combinatie met andere merken (bijvoorbeeld een LED strip van ons i.c.m. een voeding van een ander merk)

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking
Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!